pondelok 15. februára 2010

Úvod

Kto som
Volám sa Róbert Román a som programátor z Bratislavy. Tohto roku (2010) budem mať 40 rokov.

O čom je tento blog
Ako takmer každý, aj tento bude hlavne o mne. Ale len o jednej malej časti mňa - o mojich skúsenostiach s prácou s lupienkovou pílou.
Stránka má slúžiť hlavne mne, aby som videl históriu svojich pokusov a prác ale budem len rád ak nájdem nejaké spriaznené duše v mojom okolí.

2 komentáre:

  1. Veľmi pekné práce-ja som tiež kúpil lupiekovú pílu a potreboval by som dobré plátky-koľko si za ne dal a nejdeš náhodou objednávať?? Potrebujem na 50 mm smrek a na 10 mm lipu. Pomohlo by mi to. Prípadne ak máš viac určite by som kúpil-aspom na vyskúšanie.
    Palo Hanzel

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň. Potrebovala by som poradiť. Dekupírku proxxon D200 som si kúpila asi pred rokom, ale mávam problém že z vrchu je síce rez čistý,ale zo spodnej strany buď vytrháva drevo,alebo necháva 0,5cm dlhé vlásočnice nerobí to stále , ale väčšinou. pílim 3 a 8 mm preglejku topol a brezu. pláty mám proxon aj obyčajné aj s malým zubom aj väčším. minule mi to išlo čisto s dnes už som vyskúšala všetko a nič z toho nepomohlo. Tiež som včera skúsila ako vy píšete zlepiť dva 3 mm hrubé pláty, potrebovala som vypíliť kruhy , ale po treťom roztrhnutom pláte som to vzdala. Viem, že sa má tlačiť na základnu a nie na pílu, ale vtedy mi zase neberie. Nestavenie mám na najnižšiu dĺžku a pláty rozštikávam na polovicu, tak aby mi zuby pasovali. Píšem vám, či náhodou neviete poradiť. velmi by ste mi pomohli. Ď akujem za rady a ochotu. Veronika

    OdpovedaťOdstrániť